Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Камп'ютэрнае тэставанне
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
20 мая 2025 г. на лінгвістычным факультэце адбылося займальнае мерапрыемства – майстар-клас «Стратэгіі эфектыўных зносін у полікультурным асяроддзі». Гэты інтэнсіў быў накіраваны на развіццё ўменняў міжкультурнага ўзаемадзеяння і павышэнне ўзроўню камунікатыўнай кампетэнтнасці удзельнікаў ва ўмовах глабалізацыі і разнастайнасці культур.
У пачатку мерапрыемства ўдзельнікі пазнаёміліся з паняццем полікультурнага асяроддзя і ўсвядомілі, наколькі мы ўсе розныя і ўнікальныя, кожнае спалучэнне характарыстык фарміруе непаўторную культурную мазаіку. Затым былі прадстаўлены розныя стратэгіі, якія спрыяюць паспяховаму зносінам паміж людзьмі з розных сацыяльных і культурных груп. Для замацавання матэрыялу ўсе стратэгіі прапрацоўваліся ў практыкаваннях, што дазволіла ўдзельнікам адчуць іх на асабістым вопыце і трансфармаваць ўласнае мысленне.
Мерапрыемства прайшло ў гульнявой форме. У ходзе майстар-класа выкладчыкі, студэнты і школьнікі працавалі ў адной камандзе, выконваючы заданні і дзелячыся сваімі ідэямі, ствараючы атмасферу адзінства і ўзаемаразумення.
Водгукі ўдзельнікаў пацвярджаюць, што мерапрыемства было не толькі пазнавальным, але і натхняльным. Так выкладчык адзначыла: «Мне вельмі спадабалася, таму што я ўбачыла студэнтаў у іншай ролі, у іншым эмацыйным пасыле. А абмяняцца месцамі са студэнтамі – гэта было нешта незвычайнае!». Яшчэ адзін выкладчык падкрэсліла: «Кафедральнае мерапрыемства прайшло жыва, цікава, пазнавальна. Я атрымала шанс адкрыць у сабе новую грань і ледзь пашырыць рамкі. Мы ўсе сталі бліжэй адзін да аднаго – і гэта шчыра».
Студэнты дзяліліся станоўчымі эмоцыямі: «Было весела і пазнавальна», «Інтэрактыўнасць зрабіла ўсіх вельмі ўцягнутымі, і я атрымаў шмат станоўчых уражанняў». Адна з удзельніц адзначыла: «Мне вельмі спадабалася ўзаемадзеянне з выкладчыкамі, было цікава назіраць за іх адказамі. Спачатку крыху саромелася, але потым адчула сябе камфортна. У цэлым, мерапрыемства было вельмі цікавым і насычаным».
Арганізатары выказваюць падзяку ўсім удзельнікам за актыўнасць і пазітыўны настрой. Такі фармат дазваляе не толькі пашырыць веды, але і ўмацаваць камандны дух, зразумець каштоўнасць міжкультурнага дыялогу і эфектыўных стратэгій зносін.
Абiтурыент БарДУ
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ