Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
У рабоце круглага стала ўдзельнічалі спецыялісты розных медыцынскіх профіляў: урач-валеолаг Л.М.Кіслая, урач-дэрматавенеролаг А.I.Буйкевiч,урач-гінеколаг В.В.Мятліцкі, а таксама педагог сацыяльны аддзела выхаваўчай работы з моладдзю А.Т.Дробат.
У час гутаркі былі закрануты маральныя аспекты рэпрадуктыўных паводзін, наступствы і прафілактыка інфекцый, якія перадаюцца палавым шляхам, неабходнасці выканання асабістай гігіены, асаблівасці ўзроставых змен, ранняй цяжарнасці і непажаданых яе наступствах.
ІППП завуць «хваробамі няправільных паводзін». Таму інфармацыйна-прафілактычны характар круглага стала і быў накіраваны на тое, каб моладзь мела магчымасць яшчэ раз задумацца, да чаго могуць прывесці ўласная легкадумнасць і бестурботнасць. Здароўе моладзі ― здароўе будучага пакалення.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ