Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Тэсціраванне студэнтаў, прадугледжанае навучальнымі планамі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
Падрабязная інфармацыя на афіцыйным сайце секцыi: https://mrk.barsu.by
Секцыя маркетынгу і менеджменту кафедры тэарэтычнай і прыкладной эканомікі з'яўляецца выпускаючай па спецыяльнасцях 1-26 02 03 «Маркетынг», 1-28 01 02 «Электронны маркетынг».
З 2023 года ажыццяўляецца падрыхтоўка навучэнцаў агульнай вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях 6-05-0611-04 «Электронная эканоміка», 6-05-0412-04 «Маркетынг».
Секцыя маркетынгу і менеджменту кафедры тэарэтычнай і прыкладной эканомікі забяспечвае выкладанне спецыяльных дысцыплін, дысцыплін спецыялізацыі, правядзенне курсавога і дыпломнага праектавання для навучэнцаў дзённай і завочнай форм атрымання адукацыі, а таксама правядзенне вучэбнай (азнакамленчай), вытворчай (аналітычнай), вытворчай (арганізацыйна-эканамічнай), вытворчай (тэхналагічнай) і пераддыпломнай практык.
Прафесарска-выкладчыцкі склад секцыі ўключае 11 чалавек, з іх 1 - доктар эканамічных навук, 4 - кандыдаты эканамічных навук, 5 - магістры. Вучэбна-дапаможны склад секцыі ўключае 1 чалавека.
Навукова-даследчая работа секцыі маркетынгу і менеджменту праводзіцца прафесарска-выкладчыцкім складам у рамках навукова-даследчай тэмы «Актуалізацыя менеджменту здароўя працоўных рэсурсаў па канцэпцыі ўстойлівага развіцця (на прыкладзе Брэсцкага рэгіёну)».
Асноўнымі задачамі навуковай дзейнасці секцыі маркетынгу і менеджменту з'яўляюцца:
Секцыя маркетынгу і мэнэджменту актыўна супрацоўнічае з прадпрыемствамі рэальнага сектара эканомікі і сферы паслуг. Асноўнымі партнёрамі секцыі з'яўляюцца ААТ «Баранавічхлебапрадукт», ААТ «Гандальмаш», ААТ «Баранавіцкі аўтаагрэгатны завод».
Абiтурыент БарДУ
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ