Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
6 красавіка на інжынерным факультэце прайшло метадычнае аб'яднанне, арганізаванае загадчыкам метадычнага кабінета І.К.Кіцуном і педагогам-псіхолагам аддзела выхаваўчай работы з моладдзю А.А.Самушчавай, па тэме «Канфлікты. Алгарытм узаемадзеяння выкладчыка ў студэнцкім калектыве».
Канфлікты ў педагагічным працэсе непазбежныя. Прафесія педагога прызнаная ў ліку самых цяжкіх, па сваёй псіхафізіялагічнай напружанасці яна знаходзіцца на ўзроўні лётчыкаў-выпрабавальнікаў і альпіністаў. Таму адной з праблем у педагогіцы з'яўляецца пытанне канструктыўнага вырашэння канфліктаў.
Узаемадзеянне па лініі «выкладчык—студэнт» з'яўляецца адным з асноўных ва ўсім сацыяльна-педагагічным працэсе. Менавіта тут адбываецца непасрэдная «перадача» усёй шматграннасці ведаў, інфармацыі, установак, каштоўнасных арыентацыі і інш., акумуляваных у сістэме вышэйшай адукацыі.
Выкладчык, які не пазбягае канфліктаў, а імкнецца іх вырашыць, набывае неацэнны асабісты досвед кіравання імі. Да яго прыходзіць разуменне матываў паводзін студэнтаў, паступова выпрацоўваюцца навыкі прагназавання і кіравання імі. Разуменне гэтых праблем дае рэальную магчымасць выкладчыку накіроўваць энергію міжасобасных канфліктаў на ўдасканаленне працэсу адукацыі і выхавання студэнтаў.
Праграма семінара-практыкума ўключала:
У час семінара-практыкума выкладчыкі са стажам змаглі падзяліцца сваім вопытам па вырашэнні канфліктных сітуацый з выкладчыкамі-стажорамі, усе ўдзельнікі атрымалі вычарпальныя адказы педагога-псіхолага на шэраг пытанняў, як прадухіліць сітуацыі ўзнікнення канфліктаў са студэнтамі, а таксама вялікую колькасць практычных рэкамендацыі, якія дазваляюць урэгуляваць канфлікты ва ўзаемадзеянні «выкладчык—студэнт».
P.S. «Калі ў жыцці ёсць магчымасць зрабіць крок назад, каб пазбегнуць канфлікту, — лепш яго зрабіць».
Мусабекаў Р.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ