Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
5 снежня 2017 адбылася прэзентацыя пілотнага праекта ў форме трэнінгу «Метадычныя рэкамендацыі па стварэнні мультымедыйнай прэзентацыі ў праграме PowerPoint», падрыхтаваная загадчыкам вучэбна-метадычнага кабінета В.М.Клім, студэнтамі інжынернага факультэта 2 курса спецыяльнасці «Інфармацыйныя сістэмы і тэхналогіі» (гр. ІСТ -21), заг. сектара абслугоўвання і захоўвання фондаў А.Р.Сінкевіч.
П.Шынкевіч, В.Роўба і А.Цуканаў, студэнты інжынернага факультэта, творча падышлі да рэалізацыі праекта і падрыхтавалі прэзентацыю «Чаму прэзентацыі рабіць не так проста». Віктар Роўба і Павел Шынкевіч з гумарам прадставілі студэнтам 2 курса спецыяльнасці «Сучасныя замежныя мовы» (гр.СЗМ-22) факультэта славянскіх і германскіх моў «шкодныя парады ў слайдах», адзначылі цяжкасці, якія ўзнікаюць пры стварэнні прэзентацый, паказалі этапы і далі парады, як правільна рабіць прэзентацыю. Крэатыў, гумар і «шкодныя парады» студэнтаў інжынернага факультэта спрыялі актывізацыі аўдыторыі і прымусілі яе задаваць вядучым пытанні, на якія былі дадзены вычарпальныя адказы. Студэнтам былі раздадзеныя буклеты-памяткі па стварэнні прэзентацый. Трэба адзначыць, што студэнты СЗМ-22 мелі магчымасць не толькі паглядзець, паслухаць і задаць свае пытанні, але і азнаёміцца з літаратурай па гэтай тэме, якую падрыхтавала А.Р.Сінкевич.
У заключэнне трэнінгу было праведзена міні-анкетаванне, якое ўключала ў сябе шэраг пытанняў, якія тычацца уменняў і жадання студэнта працаваць у Word, PowerPoint, Excel, а таксама прагназавання пажаданняў асваення гэтых праграм у далейшым.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ