Аб універсітэце
Навіны
Анонсы
Віртуальны універсітэт
Арганізацыйная структура
Вышэйшая адукацыя
Аспірантура
Дадатковая адукацыя дарослых
Балонскі працэс
Давузаўскае навучанне
Навука БарДУ
Iнавацыйная дзейнасць
Навуковыя выданні
Навуковыя супольнасці
Навукова-практычныя мерапрыемствы
Аўтаматызаваная сістэма ўліку навуковай актыўнасці ППС універсітэта
МІЖНАРОДНАЕ УЗАЕМАДЗЕЯННЕ
АДУКАЦЫЙНЫЯ ПРАГРАМЫ
МІЖНАРОДНЫЯ ЦЭНТРЫ
ІНФАРМАЦЫЯ
Выхаваўчая работа ва ўнiверсiтэце
АФІША МЕРАПРЫЕМСТВАЎ
НАВІНЫ
МАЛАДОМУ ВЫБАРШЧЫКУ
ПАЗАВУЧЭБНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ
Дзённая форма атрымання адукацыі
Асабісты кабінет студэнта
Дакументы
Расклад заняткаў
Інтэрнаты
Завочная форма атрымання адукацыі
Графік працы медычнага здраўпункта
Гарачыя лініі
Памяткі студэнту
Паступленне
Адукацыя
Кошт навучання
1 сакавіка 2017 года ў вучэбна-метадычным кабінеце загадчыкам ВМК В. М. Пятрунінай праводзіўся інфармацыйны занятак па выніках наведвання студэнтамі факультэта педагогікі і псіхалогіі майстар-класа настаўнікаў пачатковых класаў г. Баранавічы па тэме «Прыёмы фарміравання станоўчай матывацыі да вучэння як сродак павышэння якасці засваення праграмнага матэрыялу малодшымі школьнікамі» (14.02.2017).
У сучаснай школе пытанне аб матывацыі вучэння можна назваць адным з ключавых пытанняў. Што ж такое матывацыя? Ад чаго яна залежыць? Чаму адно дзіця вучыцца з радасцю, а другое – з абыякавасцю?
Ярмаш Юлія і Бусел Анастасія, студэнткі групы гр. ПА-21, якія наведалі гэты майстар-клас, падзяліліся сваёй інфармацыяй і ўражаннямі, атрыманымі ў ходзе работы семінара.
Абiтурыент БарДУ
Аддзел дыстанцыйнага навучання
Бібліятэка БарДУ
Рэпазіторый БарДУ
Сховішча электронных рэсурсаў
Інстытут павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі
Сайты кафедр унiверсiтэта
Сайт педагога-псіхолага БарДУ
Часопісы БарДУ
Тэксты НПА, якія рэгламентуюць дзейнасць універсітэта
Цэнтр ідэй і практык у мэтах устойлівага развіцця
Віртуальны ўніверсітэт
Канференцыi БарДУ
Адасобленае падраздзяленне «Цэнтр трансферу тэхналогій»
Сістэма ўліку публікацый і праектаў
Адукацыйны партал БарДУ